Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad služeb objednaných
prostřednictvím on-line portálu Překlady lékařských zpráv od naší společnosti
MUDr. Jakub Fejfar, se sídlem Nový Jičín, Dvořákova 1878/12, PSČ 741 01, IČ:
04074891, zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Nový Jičín,
Sp. značka: ŽÚ/2083/2015
Adresa pro doručování: MUDr. Jakub Fejfar, Nový Jičín, Dvořákova 1878/12, PSČ
741 01
Telefonní číslo: +420 602 778 242
Kontaktní e-mail: info@medlingo.cz
1. Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme?
Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba při poskytnutí
nemá vady, a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Služba při poskytnutí
nemá vady a je poskytnuta ve shodě se smlouvou, když:
2. Jaká je záruční doba poskytované služby?
Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování.
Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co jste se o nich dozvěděli.
Vadu služby lze reklamovat nejpozději do šesti měsíců ode dne poskytnutí
služby.
3. Jaká práva z vadného plnění máte?
V případě, že Vám služba byla poskytnuta vadně, máte zejména právo
na:
a) bezplatnou nápravu (zejména na dodatečné poskytnutí služby nebo na poskytnutí
náhradní služby);
b) přiměřenou slevu z kupní ceny;
c) odstoupení od smlouvy (pouze v případě, že je vadné plnění podstatným porušením
smlouvy).
Případná další práva vyplývající z platných právních předpisů nejsou tímto ustanovením
dotčena.
4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
5. Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
Reklamaci lze uplatnit e-mailem či písemně. Při uplatnění reklamace doporučujeme
co nejpřesněji popsat, v čem vadu služeb spatřujete. Urychlí to postup reklamace.
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a
uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však
do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak.
O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.
V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních
dnů ode dne uplatnění reklamace.
V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů
při uplatnění reklamace služeb. Vezměte, prosíme, na vědomí, že právo na úhradu
těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které
je třeba vytknout vadu.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1. 5. 2016
Copyright © 2012-2022 HodaDesign. Všechna
práva vyhrazena. Podmínky užití webu. Všeobecné obchodní podmínky.